Alexandra Micaela Rylander

2009-04-09
12:22:29

hööh.
Nej det vart inget med att träffa Sandra igår.. Hennes föräldrar släppte inte ut henne tydligen :/ Så jag satt hemma och bara satt och glodde ^^ Fast det var skönt för en gångs skull att göra ingenting.

Själv så går mina föräldrar mig verkligen på nerverna just nu.. Dom är hopplösa.. Och vill verkligen inte lyssna. Jag vill inte vara hemma i påsk, era tråkiga jävlar!  Så någon som vill hitta på något, helt random. Let me know!

Btw ni som inte förstår texten på bilden i mitt förra blogginlägg.. I översättning ska det vara "kärlek är vad du gör det till" det fick mig att fundera kanske det ska vara "love is what u make it to" Men det låter ju heeeelt stört enligt min mening! Helt helt stööört. Så enligt mig ska det fasiken vara "love is what u make it" menmen.. (Cepe)

Nuuu sitter jag här och tänker högt för mig själv och borde egentligen göra ordning mig så jag känner mig lite fräshare, ska ringa Carro också. Får se om hon svarar ;) Vad ska man egentligen hitta på i detta väder, det regnar?!

talk to u all lather

cya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: