Alexandra Micaela Rylander

2009-04-17
18:00:43

mer rosa i livet
Nu har bloggen blivit lite mer rosa, för er som inte har märkt något ;)

Idag var jag hemma från skolan pga jag vaknade fram och tillbaka hela natten i väntan på att spy. Men det gjorde jag aldrig, även fast jag mådde riktigt illa. Sen imorse fick jag panik, jag ville iväg till skolan! Vi skulle ju fan ha frisör och idrott idag och det är ta mig fan kul! Så skit också.. Men men och ingen läxa har jag gjort alls! Även fast vi har värsta stora provet på gång nästa vecka. Jag har inte läst på det minsta. Visst är man smart? .. Det enda jag har gjort idag är att städa hela huset. Bara för att hjälpa mamma lite, men visst man fick lite stålar på köpet för det hårda arbetet ;) *fnissar lite tyst för mig själv*

Ska ut snart med hunden.. Sen vet jag inte vad som händer kommer antagligen försöka äta något senare.. Vara hemma är nog en sak som är säker. Är jätte trött och ja ni vet.

Hörs av senare iafl

pussochkram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: