Alexandra Micaela Rylander

2009-04-08
15:48:08

påskloov
Hej nu sitter jag här i väntan.. ehm eller ja jag ska egentligen städa, men jag bloggar lite snabb info i stället ;)

I gårkväll var det grillning i alby med massa söta nya människor, det var jätte trevligt. Tack alla!
På dagen träffade jag Sara och Sofia lite snabbt med Linda och Viktor. Vi gick en liten promenad med hunden och åt glass i solen. Fast det var faktiskt lite kallt i går om vi jämför med måndagen.

Hursomhelst, i måndags.. var jag i stan med Sandra ett tag och sedan kom Tobbe och Calle också :). Vi åt lite mjukglass, vilket var så jävla gott! Men snacka om att man blev mätt efteråt, glassen var sjukt stor ju. Sen skulle Sandra hem och då ringde Linda och ville att vi skulle följa med till ghettoalby där hennes syster bor. Så det blev så, vi lyssnade på musik och käkade godis. Sen fick jag och Tobbe prata ut en hel del, vilket var bra. Men jag blir fortfarande förvirrad på mig själv, attans...

Just nu ska jag platta håret sen göra mig berädd för att träffa Sandra(jag tror det iafl)

cyaa <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: