Alexandra Micaela Rylander

2009-04-05
18:17:45

vååår
Denna gång har jag haft fullt upp och inte hunnit skriva!

I Torsdags var det tråkig temadag i skolan.. Vi pratade typ bara om hur dåligt och farligt droger är, som jag inet visste det redan. Så allt jag hörde den dagen hördes som "blablabla allt för idag" .. Men sedan kom jag hem och mötte upp Sara i centrum, vi käkade en glass och stack sedan till solariumet. Både jag och Sara har sett ut som kräftor i flera dagar och nu fjällar jag 4 dagar efter "hurra".. Eller något. Jaja hur som helst, efter solariumet gjorde jag Sara sällskap hem på bussen för att sedan åka hem till Robin. Robin pratade massor om sin spelning som han ska ha med sitt band. Fan nice ju, får reda på datumet när dom ska spela seeenare :)

I fredags träffade jag Tobbe :D Vi gick hem till mig, ringde Sara och bestämde att vi skulle hem till henne. Vi mötte henne vid stimmet, där Carro också satt och gunga. *fniss* Vi var väl där och snacka lite i kanske 30min om inte längre. Sedan gick vi sällskap med Carro hem, lämnade av henne och fortsatte gå till Sara. Efter vi hade varit hos Sara ett tag stack vi till donken där jag blev bjuden på mat av Tobbe (a) .. Linda kom också förbi och vi bestämde att hon skulle henka på bion. Vi skulle se "dumpa honom" men vi kom försent till bion och bestämde oss för att dra hem till Sara igen och kolla på film hemma hos henne i stället. Med massa gottigottgott! Sen när filmen va slut åkte jag, Linda och Tobbe hem till mig och kollade på "monsters inc". Haha Linda somnade efter 3min av filmen typ!  Trötter var hon iafl. Sen efter ett tag somnade jag och Tobbe också :)

Lördagen bestod av hääääärlig sol! Fan vad jag njöt av att våren kommer! Tobbe skulle hem och träffa Calle. Medans jag, Linda och Sandra drog till stan och åt mjukglass :D Vi träffade på en hel del som vi kände igen, bla. Pillan och Blidell :) Sen kom även Tobbe och vi drog hem till mig, utan Linda och Sandra. Sen drog Tobbe nu tidigt imorse(söndag) för han skulle upp och jobba.

Nu sitter jag här och äter middag. Inte mycket för mig har nästan precis duschat och är hur trött som helst. Det händer nog ingenting senare. Det är nog skönt nog. Borde plugga till ett jävligt stort prov vi har vecka 17 typ men jag orkar verkligen inte!.. Sen borde jag jobba med Davinesprojektet också men lyfter jag på arslet eller? Nej det gör jag fan inte..! Hur lat har jag blivit egentligen, nej fy..

allt för mig pussochkram

looove this song
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: