Alexandra Micaela Rylander

2009-04-01
19:54:21

våren<3
Nu ni, nu har den kommit! Den vi alla har väntat på, den underbara och varma våren! Jag vet att den är påväg nu, nu kan det icke bli något mer snö! Visst har det varit skönt väder idag? Det tycker jag i varje fall. Idag  hade vi engelska prov på morgonen, lunch, sedan svenska. Vi skrev en filmreccention i skolan, men hela lektionen satt jag som ett stort frågetecken. Jag bara stannade vid varje mening jag skrev och suddade, om och om igen. Så nu ska jag försöka skriva klart recceptionen. Efter jag har bloggat. Efter skolan(slutade 2) Skulle jag egentligen tagit ut hunden sedan varit med sofia och jimmy. Men Sofia började må dåligt så vi får väl ses på påsklovet :) Jag åkte till gummars och mötte Linda i stället. Och vet ni vad som står nedanför henne? En stor jävla rotwailer! Det var allt en rolig syn man fick se. Men hon passade den medans hennes syrra var i stan typ, så det förklarade allt. Ja menar, helt överraskande och bara poff där sitter en hund brevid Linda som endast äger en orm. Haha.. Jaja vi åkte tillbaka till Tyresö och gick för att möta Carro. Sedan gick vi promenad till sikvägen från öringe och möter upp Lindas syrra. Sedan käkade vi glass på donken. (förvånandes eller hur) Sedan skulle Carro dra i väg på ridning och dom andra 2 skulle hem och käka. Sedan nu sitter jag här och äter skit god wook! Den är verkligen min mamma bäst på att laga. Wook med grönsaker, någon cocossås, cashewnötter och kyckling. Det är faktiskt riktigt gott även om jag inte beskriver så det vattnas i munnen på er.

pussochkram

Kommentar:
#1: Carro

Hahah, joo, det lät faktiskt riktigt gott!

sv: Jag fattar visst vad du babblar om! Det var ju typ det som jag skrev i mitt inlägg också, att man blir så glad av våren! :D

2009-04-01 @ 21:31:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: