Alexandra Micaela Rylander

2009-08-24
21:06:04

Förkylningen nej usch
Nämen hejsan läsare och alla andra för övrigt^^! Jag sitter just nu och tittar på mitt favoritprogram, nämligen "2 and a half men" Någon mer som avgudar det programet!? *fniss*

Jag har inte varit i skolan idag för jag va sjuk, det vanliga som ingår i förkylning - feber, ont i kroppen, ont i halsen.. Ja ni vet sånt där tråkigt man inte vill veta av.

...

Men det verkar som jag inte missade något i skolan ändå som tur var, flera av mina klasskompisar stack där ifrån för att dom endast lekte lekar, tror våra lärare att vi fortf är 10år? Tycker det är slöseri på tid, men vem vet andra kanske uppskattar lekar (;

Ska fortsätta med mitt tevetittande

Peace and Lööve
//Alex

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: