Alexandra Micaela Rylander

2009-08-01
23:17:18

Lyckad kväll!
Jag måste bara berätta för er, ni alla vet nog inte.. Jag har inte så bra kontakt med min pappa, men idag träffade jag honom och hans familj, dom fick även träffa Robin. Vilket var väldigt kul :) Det gick väldigt bra och maten var så underbart god! Tyvärr tog jag inga foton. Men ni måste tro mig det var en resturang på söder, kommer inte ihåg just nu vad den heter, men när jag vet ska jag garanterat rekomendera den! Det var så j*vla gott! Och det tyckte inte bara jag, resten stämde in. Sedan tog vi en liten biltur runt om i stan, riktigt bra väder för att ha nerfält tak :) Hela kvällen var lyckad! Jag måste bara medge att min pappas bil är riktigt fräsh, kan tyvärr inte säga bilmärket för jag suger på att hålla koll på sådant haha. Men ni får nöja er med att tro på mitt ord i alla fall.

Robin har åkt till Gålö nu, men vi ses förmodligen imorgon :)

Godnatt och sovgott med er

Pussochkram
//Alexandra

Kommentarer:
#1: Leia

Jovisst, fast det måste bli nu i dagarna i såna fall. För denna blogg är precis ny, så har inte hunnit skaffa bloglovin till denna.

2009-08-01 @ 23:39:17
#2: FS

sv: tack :D

hoppasdu fortsätter läsa?



kram <3

2009-08-02 @ 00:01:02
#3: Natascha

javisst =)

2009-08-02 @ 10:34:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: