Alexandra Micaela Rylander

2009-08-20
18:03:13

Sammanfattning av min sommar
Ni vill väl såklart veta vad jag har haft för mig i sommar för att sammanfatta ska jag berätta och visa med bilder ;)


Varit på Blidö och firat midsommar med släkten, vi har firat mycket annat med som kusinen blev 18bast!


Jag har varit en hel del med dom här söta pinglorna :) Gjort allting möjligt med dom, filmkvällar, mest för all del myycket skvaller(what elese?)


Jag blev tillsammans med Robin<3 Vi har bland annat varit på Gålö, badat, varit med hans kompisar, shoppat och bara tagit det lugnt ^^


Det bar sen av till Öland där jag var med min mammii, käkade jävligt god mat, åt mycket glass*fniss* 

Men detta hade ni väl inte väntat er, jag stannade kvar på Öland några dagar till för att umgås med en av mina närmaste Sara (: Hon fick mig att cykla otroligt mycket..!


Juste glöm iinte att jag blev 17bast den 23juli ;) Fet jävla fest blev det!


Sedan vid slutet av sommarlovet, var jag själv hemma lite då och då(sköönt) Grabbarna och tjejerna kom förbi och det var niiceprice ;D



Med förklarling - Denna sommar har varit intressant och allmänt bra! Den slog absolut förra sommaren. Det hände mycket mera denna sommarn och jag har varit med om så mycket mer än förra. Det känns så fucking great!
Hoppas ni haft en lika mysig och händelserik sommar som min har varit.
PussochKram
//Alex

Kommentarer:
#1: Cajsa

god morgon sötaste! :) det va inte igår..^^

2009-08-21 @ 10:54:24
#2: Em

Hej :) Allt bra med dig?

2009-08-21 @ 18:46:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: