Alexandra Micaela Rylander

2009-08-09
19:36:04

SVAREN TILL ERA LÄSARES FRÅGOR

SVAREN TILL FRÅGORNA

1. Vilken ringsignal har du på mobilen? - When it was good med flipsyde
2. Varför bloggar du? - Det var en liten knepig fråga, men största anledningen till jag bloggar är för att jag tycker det är skönt att skriva av sig och berätta/dela med sig till andra vad som händer i sitt liv
3. I vilket program för du dina headers? - Jag gör mina headers i paint och photoshop
4. Vad tycker du om min blogg? - Jag tycker den är fin och att du har ett intressant innehåll (http://lightblonde.blogg.se/ )
5. Besökrekord? -
Ska jag vara riktigt ärlig så är 42 stycken mitt besökrekord
6. Favoritglass? - Ben&Jerrys chocolate fudge brownie!
7. Favoritmat? - Har nog inte direkt någon favoritmat, men wook är något jag tycker riktigt mycket om med mycket varma grönsaker
8. Kissie eller gaybloggen? - Jag har lite svårt för dom båda men om jag måste välja så väljer jag gaybloggen
9. Desirée eller paow? - Paow
10. Hur lång är du? - 173cm
11. Hur länge har du bloggat? - Det har skiftat lite, jag bloggade på en plats som hette "bloggis" förut när jag var yngre. Men om jag ska räkna med hur länge jag har bloggat på blogg.se så är det nog 2 till 3 år snart
12. Vad gör du på fritiden? - Jag umgås mest med mina kompisar, shoppar, joggar eller är med Robin
13. Hur hittade du min blogg? - Jag hittade den genom Paulinas (paow) blogg faktiskt.. (http://zandrochkii.blogg.se/ )

14. Har du sett filmen "Twilight" och i så fall vad tycker du om den? - Ja det har jag, jag älskar den filmen, det är en jätte bra handling och en väldigt söt berättelse om vampyren och en människa som förälskar sig i varandra. En väldigt bra film!

15. Vad är du mest nöjd med hos dig själv? - Jag tycker jag är rätt bra på att hålla kontakten med människor, vill man behålla någon som betyder något i sitt liv då ska man höra av sig, jag är en rätt så omtänksam människa också, brukar inte direkt ha fördommar hos folk heller.
16. När började du blogga och vad fick dig att börja göra det? - När jag var yngre skrev jag oftast dagbok, sedan när man började använda datan så blev det roligt att börja skriva blogg, jag började väl blogga när jag var 12 år och sedan blev det paus från det ett tag, sedan började jag ju igen
17. Första kyssen? - Jag var 11/12år gammal
18. Känner du att du är nöjd med ditt antal läsare? - Nej inte riktigt, jag känner att det kan vara lite flera än det är just nu, men annars är jag helt nöjd som det är
19. Hur kom du på idén att blogga? - Samma svar som på fråga 16


Kommentarer:
#1: adina

började du blogga när du var 12 :O?

2009-08-09 @ 19:59:13
#2: LIENE

kul att läsa och få reda på lite mer om dig:)

2009-08-09 @ 20:41:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: