Alexandra Micaela Rylander

2009-12-02
21:15:49

Flickan som lekte med elden
Jag va sååå duktig igår kväll jag pluggade lite till provet som vi har på fredag i småföretagarna.. Hade heelt glömt att vi hade det provet.. Men sen i alla fall tränade jag lite armar, med hantlar och gjorde massa situps! Hemma utan att gå till gymmet, helt gratis! Är det inte helt otroligt? *fniss* Idag fick jag sluta tidigare från praktiken och kom hem tog ut hunden, det vart bara en liten promenad i dag inte den långa som jag brukar ta. Sedan satt jag i soffan med mammi och tittade på Flickan som lekte med elden och den va precis som jag hade förväntat mig.. Awesome! :) Fast 1an är nog lite bättre på något sätt den är mer creapy, denna var mest bara spännande.

Nu måste jag väl läsa lite prov som jag har tills imorgon.. Svenska prov i grekisk litteratur som jag inte gjort än för jag var sjuk. Men jag tror det kommer gå bra, ja visst kommer det!! ^^ Så jag går från klockan 10.30 imorgon då till 19.00 på kvällen, varför ?! det kan man ju fråga sig.. För vi i frisörlinjen har kunder att ta hand om då, typ. Justee.. idag på lunchen köpte jag hem lite smink! Riktigt nice :)  - Ögonskugga, h&m kostnad 95kr (Isadora) .Glitter eyeliner, h&m kostnad 40kr. Foundasion pensel, kicks kostnad 80kr.

Puss ♥

 



 
Ett litet bevis på hur sämst min kamera är, den suger verkligen ballaallan.. Jag skulle egentligen först visa er mitt fina duschruffs jag får men i stället får ni en bild som är cepe, tog minst 10st bilder.. men varje blev likadan. Och sen ser man min gamla "hundungdoms tröja" sött va, haha!


Kommentarer:
#1: ddenize

JA PÅ FREDAG har vi prov -.- jag funderar på om jag ska vara sjuk och råka shoppa den tiden ^^ men vi får se^^ hihihihihi



åååh ja vill se filmen :D

haha sämsta kamerna sötnos! :D <3

2009-12-02 @ 21:56:56
#2: Carro

sv: Jag tycker att den är stenbra, men å andra sidan märker jag ingen skillnad på någon av mina mascaror, haha. Jag får samma resultat ändå! Så då köpte jag bara den billigaste jag hittade X) <3<3

2009-12-02 @ 23:02:47
#3: LIENE

sv: ja han var så skön, haha.

kram

2009-12-03 @ 07:12:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: