Alexandra Micaela Rylander

2009-12-01
18:44:26

Julklappaaaar
Godkvääll!! Idag har jag klippt "sax över kam" på min docka och det var den sista klippningen detta år! På dockan då asså.. Det gick väl helt okej, råka klippa det lite för kort först men sedan mot slutet ser klippningen bra ut! Dockan fick följa med hem till mig så jag kanske kan öva att klippa den med maskin.. och sen kanske kladda ner den lite med smink *fniss* vad busig jag är. Sedan har jag kommit hem varit ute med hunden och tog en tur i centrum för att titta lite julklappar, jag hittade lite som jag köpte! Sedan köpte jag ju självklart en dipliner till mig själv, på h&m för 60kr :) Måste bara visa mina finfina skor som jag köpte i fredags med Denize. Kommer ifrån DinSko för 279kr!


Kommentar:
#1: frida l.

nej, de där skorna kommer från skopunkten, de kostar 349:- , men jag är säker på att du bara blandar ihop de två butikerna, ellerhur?? ;)

2009-12-01 @ 21:19:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: