Alexandra Micaela Rylander

2009-12-25
22:01:50

Julmys
Det var en jätte mysig julafton igår! Jag blev verkligen jätte glad för alla presenter jag fick, min nya kamera slog ju allt! Är helt tokkär i den, springer och fotar hela tiden på allt och alla nu *fniss* Det är en Samsung st550, en underbar kamera! Idag var jag på middag hos gamle farsgubben! Det var också riktigt mysigt, det blev julmat som igår, ni vet plockmat med köttbullar, sill, potatis, skinka.. och ja ni vet allt det där. Hihi men kan tycka att det tillhör några dagar efter jul att äta alla rester som finns kvar från julen. Jag fick 1000kr och ett par jätte fina örhängen av Pappa, Anna(pappas fru) och Jennifer (lilla plastsyster). Så gissa vem som ska ut och shoppa i morgon!? ;D Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, undra om det kommer hända något ikväll eller om jag är för lat för att ringa någon.. Aja ska hoppa in i duschen nu med mitt jätte bra färgschampo+balsam, som jag fick i julklapp! Jag rekomenderar det, det är ett schampo fast det fungerar som en toning (smart va?) från Toni&Guy- åhlens 129 kr styck. Jag lägger in bilderna som jag tagit i slutet av helgen eller något.

Från mig till er alla, ha ett bra jullov! Puss ♥



Jag 10 år på en julafton, hihi.. min lilla hög med julklappar :) 




Kommentarer:
#1: Erika

hahha fett kul att båda fick kameror ! :D<3

2009-12-26 @ 00:16:04
#2: jcs

jag sa ju att du var bortskämd :o

2009-12-26 @ 12:18:03
#3: Carro

Hej min vän! Jag letar efter ett liknande schampo, men jag hittar inte för rödhåriga! Den röda färgen försvinner ju så otroligt fort så jag vill ha något som det finns lite pigment i. Tips? <3<3

2009-12-27 @ 17:16:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: