Alexandra Micaela Rylander

2009-12-27
18:39:35

*Lycklig* som få!!

Jag gick upp väldigt tidigt i dag faktiskt, stolt över mig själv klockan 9 på morgonen! Man blir ju lite sugen på att köpa denna nästa gång man går in på Gina, jätte mysigt material, siden innuti med leopard mönster och len&mjuk utanpå!
Idag var jag på Gina som sagt, jag och Sandris kom dit klockan halv 12 ,men tydligen så öppnade inte affärerna förs 12 så vi fick sitta där och vänta utanför lite granna.. Hela dagen har varit jätte mysig, och jag är så nöjd med det jag shoppade idag! Ett par trosor från H&M, 59.50kr. Leggings från Vero Moda, 230kr. Linne från Gina, 74,50kr. Kofta från Gina, 200kr.



Kommentar:
#1: Erika

Ofta du har de där linnen! :D jag testa de idag :o de va fett snyggt (y)

2009-12-28 @ 19:56:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: