Alexandra Micaela Rylander

2009-12-14
19:11:33

Sista måndagen innan jullovet
Merry shoooping! Hej på er! Idag har jag haft den sista bildlektionen i skolan och vi får se vad jag får för betyg, men jag vart klar med allting så det var riktigt skönt och veta att man inte har några rester. Sedan när jag kom hem gick jag en promenad med hunden, orkade inte gå en 1-2timmars promenad idag så det fick bara bli 50min. Efter det har jag shoppat julklappar till bror min och jag har seriöst aldrig garvat så mycket i mitt liv(inombords) när jag köpte julklappen! Förutom när min syster fick "glidmedel" i julklapp och jag fick sen tillbaka den, hmm inte så lyckad haha! Ingen förstår sig nog på min lilla humor*fniss* och dom som gör är guldvärda :) Men missförstå mig inte nu min brors klapp har inget med något sexuellt att göra alls, inga pinsamma sexleksaker, inga kondomer eller något sådant. Bara rent av hysteriskt roligt! Nu är det bara 2 små julklappar kvar då, lite illa eftersom jag inte alls har mycket pengar kvar, men det löser sig! .... Jag funderade på att träna idag, men jag orkar nog inte, nej inte idag.
 
Puss ♥

Btw, vet ni vad Sandra sa till mig idag? Jag blev jätte glad! Hon sa - " Men du när man inte känner dig och ser dig då ser du snygg ut! Men när man lär känna dig så är hela du verkligen jätte söt, både som person och utseendemässigt!" Awwww Sandra du kan va söt :D <3 Bara för att visa min uppskattning och för att du är en super bra vän så kommer en liten bild på dig *fniss* <33



Kommentarer:
#1: Diana ♥

Så fin blogg du har! Ska vi följa varandras via blogglovin? =) Kram, Diana

2009-12-14 @ 20:46:56
#2: sandra

aaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwww vad söööt du är gumman :d <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-15 @ 16:53:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: