Alexandra Micaela Rylander

2009-12-20
16:56:06

Take a chillbrill
Hela helgen har gått redan! Känner inte ni att detta år och dom här sista veckorna har rusat bort otroligt snabbt? För det har jag! I fredags kom jag och Denize lite försent till skolan(vi skyller de på mig) så när alla hade gått då var vi där, hihi vi hann ta lite godis som fanns kvar i alla fall, sedan var vi redan klockan 10.00 i stan. Denize shoppade lite medans lilla jag inte har några pengar kvar så jag fick skippa det. Sedan när klockan var runt 13.00 åkte jag hem och Denize skulle till sin massageterapeut, visst låter det härligt? Speciellt om killen är snygg också, hihi.. Lyxiga Denize ;D Sedan var det bara att ta det lugnt för mig hela fredagen. Jag började med ett skumbad med tända ljus, det är så mysigt! Sedan fortsatte dom tända ljusen i mitt rum tillsammans med julmust och mammas hemmagjorda kolor! Jag somnade rätt så tidigt den kvällen, det var skönt. Sedan på lördagen begav jag mig tidigt till centrum så jag kunde köpa ett nytt fondation och en mascara, jag köpte även en julklapp till Carro. På kvällen åt jag middag på "Öringeboden" med Carro, Sandris och Sara. Jätte mysigt var det :) Längtat så efter att umgås med dom. När vi hade suttit där några timmar så kom Rasmus utan att vi ens visste om det, men det borde jag väl ha anat haha ^^ Några av oss behövde kissa *fniss* så vi gick hem till Carro först och påvägen dit blev jag mulad av Sandra och Carro! Haha fast det var roligt, som små barn springer och leker i snön. Sedan när vi hade vart hemma hos Carro så åkte vi till centrum där Carro gick av för hon skulle träffa en kompis, jag är lite nyfiken på hur det gick.. Medans jag, Sara, Rasmus och Sandris åkte hem till mig och gjorde helt enkelt ingenting typ. Lite senare kom Erik, Micke och Sebbeliluisch förbi! Då blev det lite mer fart på det hela haha, men det var ändå lite segt. Sedan gick alla och jag blev ensam kvar med min mobil, tur att man har mobilen eller hur?
Jag ska nog inte göra så mycket mer idag bara ta det lugnt som jag gjort för det mesta hela helgen. Imorgon ska jag klippa mig, skönt att bli av med det trasiga håret.

Puss på er ♥ Ha en fortsatt bra söndag!

Jag är lite nyfiken, vad önskar ni er i julklapp då?


Amanda Jenssen - Do you love me
Så unik röst!

Kommentarer:

Har en bloppis där jag säljer klänningar, jeans m.m. Kolla gärna in! =) God Jul! Kram, Diana

2009-12-20 @ 18:32:30
#2: erika

hihih tomtestina! ;)

2009-12-20 @ 18:59:11

fin header !

ser att du gillar twilight ? :)

2009-12-20 @ 20:23:37
#4: Agnes

fett gullig header ! :)

2009-12-20 @ 20:39:13
#5: anni.

söt blogg! :)

twilight fan eller? :D

2009-12-22 @ 01:06:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: