Alexandra Micaela Rylander

2009-12-07
20:12:09

Tomtenissen köper julklappar
Gud vad skönt jag blev lite lättad i dag fick veta att jag minst har VG i bild då vart jag riktigt glad! Hon velar mellan VG och MVG, jag hoppas självklart på det högsta men blir även nöjd med VG!

Som sagt jag hade bara bild i dag i skolan sen åkte jag hem och gick ut med hunden på promenad i 1h, det är så otroligt skönt att bara gå och gå! Sen har jag ätit lite och suttit vid datorn och redigerar bilder*fniss* Börjar fundera om jag ska redigera bloggen något mer men vet inte riktigt vad jag ska göra, några idéer? Sedan har jag varit förbi i Tyresö Centrum och köpt dom "sista julklapparna" har bara några få kvar nu. Andreas och Helena kom dit vilket var väldigt kul, fick ett halsband av min bror blev väldigt glad. Fick syn på en navelpiercing som är skitsnygg på rea just nu som jag bara måste köpa sen en annan dag när jag tagit ut pengar! Vilken mysig dag detta har varit om jag tänker efter! Måste klippa Erika någon dag också men ungen har ju aldrig tid ;o Skulle sitta fint med lite extra cash :)

Puss på er :D♥

Dagens låt -   

Kommentar:
#1: ddenize

låååååten :D <3

2009-12-08 @ 15:33:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: