Alexandra Micaela Rylander

2009-02-15
17:43:29

en tråkig rubrik

sorry för dåligt uppdatering! Men har man inte något och skriva om så binder man fast händerna tills man har något att skriva om! Inte för att detta jag kommer skriva nu är världsintressant, men fick lust att blogga nu bara. Eftersom det är söndag och en hel vecka har gått.. igen!
Varit sjuk från måndags blev lite kryare i torsdags faktiskt. I fredags tog jag det vara lugnt, kollade på tv den större delen av dagen faktiskt. Senare på kvällen kom linda och sedan rasmus båda sovde över. Fast stackars lilla rasmus fick tillslut sova på golvet eftersom jag brer ut mig rätt mycket när jag sover xD *fniss* Vi kollade på film och käka massa gott.  Vi såg dom här fredag den 13onde filmerna ändå tillbaka från 1986! haha, snacka om b-filmer :D
 Dagen där efter va de alla hjärtans dag! Rasmus drog väl vid 14 eller något och linda drog vid 17.. Innan dess hade mina föräldrar dragit, för de skulle åka ålandsbåten. Vilket innebar ensam hela lördagskvällen och söndagen! Riktigt nice.
Senare vid 19 så kom robin :) Vi tittade på film och hade det bra hihi :D Tyvär va han tvungen och gå vid 12. Men det var en bra hjärtans dag iafl. Hoppas alla hade det lika bra :)

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva så vi hörs väl tills jag skriver om någe mer som faktiskt är lite mer intressantare (kanske)

kram :D

bästa låt - diary of jane m. breaking benjamin <3 (om ni frågar mig är den ike aocustiska och den aocustiska lika bra) dessutom bör ni veta att jag inte kan stava till aocustisk..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: