Alexandra Micaela Rylander

2009-02-16
22:53:24

klara färdiga vattenkrig!
Igår sov jag länge och hade inget behov att kliva upp, så jag stannade i sängen och bara gjorde ingenting.  Inte förs vid kl 4 kom jag upp och bestämde mig att ta en frisk promenad med hunden min. Senare kom ju mamma och ari hem från ålandsbåten. Jag fick en jätte godluktande parfym och godis :D (tack mammi!)  Blev jätte glad :)

Idag hade vi permanent på morgonen och det gick väl som det gick. Är inte bäst på permanent direkt. Sedan startade linn och karin värsta vattenkriget mot varandra och såg jätte söta ut när dom sprang runt där som små barn haha! xD  Men sedan gick dom ihop och dränkte mig nästan! dom förstörde min frilla så hårsprayen kladdade ihop sig och så sminket rann. Och resten utav dagen gick dom runt "alex du svettas på ryggen usch fy!" för att dom hade blött ner hela min rygg -.-' haha. Men jag hann iafl spruta lite tillbaka på dom. Får ta störra hämnd nästa gång (passa er) Sedan hade vi reflektion på färg i hårkemin. Jag fick VG! Det vart jag nöjd över! Sedan hade vi folieslingor, och jag vet inte hur jag lyckas vara så seg. Men alla andra gick 1 timme tidigare medans jag fick sluta och stå kvar där för att göra klart slingorna.. Hmm fick g+ så det gick bättre än förra gången. Men man känner stressen litegranna när dom andra blir klara så snabbt.

Sedan kom jag hem och somnade 1timme i sängen, gick ut en promis med hunden och åt väldigt god wook som mammi hade lagat! Älskar hennes wook mat.

Men ska försöka lägga mig tidigt idag(vi får väl se hur det går)

kram på er


 kände glimten av våren förra veckan!

 alla hjärtans dag present från mammsen, gulligt

 "midnight fantasy" med britney spears och godiset :D

cya!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: