Alexandra Micaela Rylander

2009-02-01
15:41:51

"mera, men mera!"
Igår kväll ringde Linda helt plötsligt och sa att hon och rasmus var påväg hem till mig för att hämta mig för vi skulle ha filmkväll hemma hos linda. Jag blev lite förvånad men svarade ja. Fast dom fick nog vänta minst en halvtimme för jag var väldigt seg och låg i sängen. Vi gick ut med min vowe först och sedan bar det hem till Linda. Påvägen dit hyrde vi en film som vi trodde först va en film som handlade om tonåringar som typ skulle filma när dom är ute i skogen och så händer det otäcka saker. Men så råkade vi få fel film och såg en film med utomjordingar och skit xD (wtf) Den var ganska äcklig men blev fett besviken på slutet när dom filmar från ett långt avstånd ett rymdskepp som hoppar iväg som en jävla groda. HAHA vafan lix. Sedan gick vi till centrum för att möta sandra och carro. Men dom kom typ 30 min senare än vad dom skulle gjort. Redan vi det laget var jag väldigt packad.  Och stackars lilla Rasmus och Linda fick ta hand om mig. Tycker faktiskt lite synd om dom. Men det var snällt :) Tills Linda också blev packad och Rasmus fick två stycken giriga flickor att hålla reda på. (hihi)

Vaknade inte förs så längesen och ska snart in i duschen och sen försöka plugga har inte pluggat något alls i veckan känns det som. Sä får ta mig orken.

Puss sålänge

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: