Alexandra Micaela Rylander

2009-02-09
22:36:08

sjukling
Idag var jag hemma och var sjuk.. Jätte kul.. eller inte. Vart rastlös hela dagen och bara legat i sängen. Ont i halsen och feber. Nej det är inte roligt. Men jag hoppas det går över fort.  Så har inte direkt så mycket att berätta. Sitter här med ben&jerrys *lycka* det är ju så gott ^^ och lyssnar på musik på högsta nivå i mina öron. Musik som berör mig rakt genom mitt hjärta och får mig samtidigt att undra. . Varför dras man till det som är förbjudet och det som man inte kan få..

Hoppas eran dag har vart lite mer intressant iafl.
kram med er


Nej nu när man sitter och lyssnar på dom här underbara låtarna. Så ska jag nog sätta på filmen!^^ Rekommenderas till alla som inte sett den. Filmen är självklar på alla sätt och vis.

som sagt kram med er :) hejs

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: