Alexandra Micaela Rylander

2009-01-28
21:36:17

hmm..
Kan någon svara mig, när det finns ett eko inne i hjärnan. Som säger att det är bara negativt när det gäller mig och det som tillhör mig. Hur fan ska man hantera en ångest. Ni behöver inte svara, behövde bara skriva ut för mig själv litegranna. 

Det positiva med denna dag var att jag fick höra av min lärare att jag har utvecklats i klippning rätt mycket. Och jag fick nästan ett vg idag!  Vi klippte gradering, det var väldigt roligt!
När jag kom hem senare läste jag lite om hårtoning och somnade i sängen i några timmar. Vaknade vid halv 8 och började med hemtentan som vi har i permanent. Bara några få frågor kvar som jag inte hittade svaren på, men det kan jag ta imorgon.

Imorgon ska jag nog förbi centrum och handla present till lilla frida som fyller 17år!<3 Har några aningar vad jag kan köpa, hihi.

Ha en bra kväll. puss och kram

bästa låt ---->          

Kommentar:
#1: Carro

sv: Hahahah! Lilla Alex, jag håller ju på med en ny design! XD Den är ju inte färdig! XD Nu är den ju fasen blå och rosa och vit och jag vet inte hur XD

2009-01-29 @ 08:20:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: