Alexandra Micaela Rylander

2009-07-08
19:39:25

En rubrik
Är hemma från Robin nu :) Jag sov över hos han igår till idag. Igår kollade jag på en Micheal Jacsson film i flera timmar varade den, men den va väldigt bra. Missade slutet dock pga att jag åkte till Robin. Igår kväll när jag kom fram så drog vi ut en tag med Lou. Sedan tittade jag och Robin på "Monsters inc" och "Natt på musët 2" Jag kan ju direkt säga att 1an är klart bättre, men 2an var ändå på sätt och vis rolig. Idag blev jag bjuden på "pizza hut" av Robins farmor. Hon bjöd mig, Robin och Vera, det var jätte gulligt av henne tycker jag *fniss* Det var pizza-bufë eller vad man nu kallar det, man fick äta hur mycket man ville och dricka hur mycket man ville! Sedan så har vi inte gjort så mycket, jag drog hem vid 18.00 för Robin skulle på fotbollsträning och jag skulle möta Sandra och Carro senare ( trodde jag ) men det verkar inte bli så nu ;/ Ser nog dom i morgon i stället efter jag har packat och fixat allting ^^  Sedan på fredag så åker jag och min mamma till Öland! Blir borta till nästa fredag för att jag ska stanna hos Sara ett litet tag också. Får ladda pengar på mobilen så jag kan ringa och smsa med sötnosen <3

PussochKram

Kommentarer:
#1: josefine

Härligt:)

Ja sådär haha, hur mår du då ? :D

2009-07-08 @ 19:43:35

Hoppas du har haft en bra dag,

till skillnad från mig.



Puss och kram.

http://esth.blogg.se

2009-07-08 @ 20:00:21
#3: Anonym

Härligt:) Mår sisådär.. Jo lovet har väl vart okej tillskillnad från att värdet är fult just nu.. självdå ?:d

2009-07-08 @ 21:05:43
#4: josefine

/ josefine

2009-07-08 @ 21:06:00

tack :) nä, inte headern. :)

2009-07-08 @ 21:07:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: