Alexandra Micaela Rylander

2009-07-30
21:12:17

Frågor för er intresserade

Har du..

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Ja det har jag
Blivit generad inför folk? - Ja ett antal gånger
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Japp
En sexleksak? - Nej
Haft en one nightstand? - Haha ja
Ätit musslor? - Nej tror inte det är särskilt gott
Varit på en festival? - Räknas NRJ ?
Stått på scen? - Ja
Däckat? - *Oskyldig* *fniss*
Haft ett förhållande under en månad? - Jadå
Blivit kallad player? - Jo faktiskt
Sett någon visa sitt kön i webcam? - Ja..
Bantat? - Japp
Färgat ditt hår svart? - Längesen
Färgat ditt hår extremeblonde? - Ungefär
Photoshop? - Absolut!

VAD..

Längtar du till mest just nu? -
Få vara med Robin
Ska du göra i helgen? - Träffa min pappa och äta middag.. ?
Har du för kläder på dig? - Svarta shorts, och en konstig rosa t-shirt
Gjorde du igår? - Var med Carro och Sandra
Åt du senast? - Chokladflingor, hihi
Har du för mobil? - Sony Ericsson
Köpte du senast? - En jätte söt väska 
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? - Bli förnedrad, en aning pissed
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Få panik, en hjärtattack?

VEM/VILKA..

Kysste/pussade du senast? Robin

Kramade du senast - Sandra
Slog du senast? - Robin xD
Fick du sms från senast? - Robin
Pratade du med i telefonen senast? - Mammii
Saknar du mest just nu? - Mina syskon, mina kusiner och några klasskompisar
Är din bästavän? - Carro, Sandra, Rasmus, Sara
Skulle du kunna göra allt för? - Ingen tror jag ärligt
Var du med senast av det motsatta könet? - Robin
Kan du lita på mest? - Vet inte
Vet mest om dig? - Ingen
Sov du tillsammans med senast? - Robin

ALLMÄNT

Har du pussat en groda? -
Haha ja
Kan du hjula? - Ne
Biter du på naglarna? - Tyvärr..
Är du EMO? - Avgör själv, men jag tycker inte det^^
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Skrika av lycka!
Vågar du flyga fallskärm? - Ja absolut, något som jag vill göra
Har du sjungit inför publik? - När jag va liten plutt 
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? - Haaat
Följer du mode? - Beror på, lite kanske
Är du hungrig? - Nej men sötsugen
Är du blyg? - Nog den blygaste av mina polare 


Kommentarer:
#1: rebecka

jätte fin blogg ! :)

2009-07-30 @ 21:34:24
#2: rebecka

hah, det är faktist flest som har sakt den :D tack så jätte mycket :)

2009-07-30 @ 21:50:23
#3: sannie

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll ❤

2009-07-30 @ 21:52:23
#4: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-30 @ 22:02:54
#5: Anonym

mysig blogg du hade :D



www.bellalahdo.blogg.se

2009-07-31 @ 11:23:05

svar; åh va kul! =) Grattis då (:

2009-07-31 @ 11:57:06
#7: mariaas

snygg header :D

2009-07-31 @ 13:33:47
#8: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-31 @ 16:04:01
#9: simone

Haha, vilka roliga frågor :P

2009-07-31 @ 17:57:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: