Alexandra Micaela Rylander

2009-07-21
02:35:18

Lite smått och gott
Hejbaaa! Ni har inte glömt mig va? För jag har inte glömt er! Jag har inte skrivit på evigheter nu (känns det som) uhm. Pga jag har varit på öland i en vecka, jag lägger upp bilderna från kameran och mobilen sen ok? bra.. Men har lite bilder från en dag då jag var "fotomodell" på öland, kan lägga upp liiite, bara för att visa hur egoistisk jag är *fniss* Helgen har varit grymt mysig, var på gålö med Robin och hans familj. Jag badade faktiskt i sjön, ute! För en gångs skull. Som ni borde veta vi det här laget så är jag en riktig badkruka. Men icke nu, nu var det hela 23grader i vattnet, jätte skönt. Så helgen var grym iafl och idag shoppade jag, Robin och Kevin inne i stan. Robin fick med sig en hel del och jag fick med mig lite, men nöjd vart jag med köpen. Lite senare nu på kvällen har jag träffat Carro och Sandra riktigt roligt! Det var ju jätte längesen jag såg dom! Men nu är jag riktigt trött och orkar mig inte ann att skriva mer. Ska väl lägga mig snart (förhoppningsvis) 

Godnatt och sovgott 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: