Alexandra Micaela Rylander

2009-06-28
22:43:23

horror (på engelska)
Heeej! Längesen igen.... Men det har varit jätte bra dagar med Sandris iafl. Vi var på bio igår och såg "my blody valentine" fan det mest skrämmande filmen jag varit med om.. Den var jätte bra ^^ Fick träffa Pascal också som jag inte träffat pålänge, men men.  Sen drog vi hem till Sandra och mötte Sebbe, Kevin och Sean. Vi gjorde inte så mycket, mest chillade och pratade. Sedan kom några andra.. Jag blev så trött att jag somnade.

Idag solade jag och Sandra, vi åkte och bada i flaten. Sandra har fått värsta brännan, men uhm.. det går inte bra för mig om jag säger så, känner mig lika blek som alltid, haha. . . .. . Nu på kvällen har jag varit ute och joggat, det var ett tag sedan så det var så skönt. Jag älskar att vara ute och springa och vara en stund för mig själv i skogen. Det behövs faktiskt.

Imorgon ska jag träffa Robin, om han inte langar dissen, men det tror jag inte så^^

Och för alla som vill veta tänker jag inte följa med på frankrike-resan. Nej jag tänker vara hemma ^^ Vet inte vad jag ska hitta på, men jag känner att jag vill vara hemma detta år, eftersom jag har varit borta dom senaste åren under den dagen jag har fyllt år. Så känner att jag ska stanna hemma.

Ha en fin kväll

pusspuss
//Alex

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: