Alexandra Micaela Rylander

2009-03-16
23:47:20

Måndag 16-03-09
En ny vecka igen då. Det var som fasiken! För att sammanfatta förra veckan..

Onsdags slutade tidigt igen så jag åkte in till stan med liv och karin och kollade lite kläder i en timme. Sen åt jag lunch igen med mammi och fick med mig hem ett par skit snygga leggings och trosor*fniss*!
Torsdags- var det praktik, som vanligt. Men en glad överaskning, Sebbe kom förbi! Vad glad jag blev det var jätte längesen jag såg honom :D Sedan kom Sara och jag klippte av hennes långa hår, men skit snyggt vart det allt ;) Sen drog vi till centrum och åt på sibylla med några random människor(saras kompisar) haha men dom var faktiskt random ;) Sedan åkte jag och Sara hem till mig för att kolla på film då kom även Linda förbi. Så vi alla tittade på film och sen drog dom hem.
Fredags- var jag med Sara på filmkväll och Peter kom över. Vi käkade dipp med grönsaker och ostbågar. Fasen gott det var asså! Fanta och sprite på köpet var det dessutom *mums* Mycket senare sov jag över hos Linda.
Lördag-. 50års fest i huddinge! Fan det var jätte mysigt med hela släkten och många bekantskap var där! :D Det var riktigt roligt faktiskt. Sen får man veta riktigt roliga saker först att patrik känner en raggare på festen som var hans kompis pappa. Senare får vi reda på att min moster och patriks pappa har varit tillsammans. Snacka om mysko! En intressant diskussion hade vi om det i alla fall.
Söndagen - Var jag bara allmänt trött och sen träffade jag Robin :)

Och denna måndag då.. Har haft jobbiga lektioner. Först matte, svenska sedan då 3 timmars engelska. Men som vi alltid gör på engelskan så kollade vi på film "nothing hill" som man inte har sett den 100 gånger. Men som sagt den är ändå alltid lika bra varje gång man ser den. Märkte även i skolan att jag fått nackspärr, först kunde jag inte röra axeln eller nacken. Nu kan jag inte röra hela området vid huvudet.. Sådant gör riktigt ont!  Men i alla fall.. Sedan var det stan som gällde idag igen då. För jag hade bestämt mig för att köpa dom där riktigt fina ljusblåa jeansen som är lite trasiga!  (kommer från gina, tror dom flesta flickor redan har sett reklamen på dom jeansen på tevo eller liknande) Sedan tittade jag lite på skor och bestämt mig för jag vill ha converse all star-skor.. Dom va riktigt fräsha dom med!
Men jag skyndade mig snabbt hem för att åka till centrum köpte ett par jätte söta och sköna skor på "bells shoes" Rosa tygskor(ballerina) Jätte söta är dom! Sedan gick jag hem för att ta ut hunden. Och min snälla brorsa dåra kom förbi senare och fixade min stationära dator helt och hållet. Tack bruuuur! Vad glad jag bleeeev! TACK :D <3

 
(skorna som jag vill ha)


PRIMA BALLERINA nu ska jag sova snart
pussochkram

Kommentar:
#1: Carro

Jag såg dig i torsdags! Jag gick förbi utanför din praktik men du såg upptagen ut så jag gick inte in... :P

2009-03-17 @ 17:35:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: