Alexandra Micaela Rylander

2009-03-31
20:19:59

nej men nej!
Vart 100000an har hänt med mina besökare?? 15 stycken nu. Förutom var det upp mot 30-50 stycken! Ska jag uppdatera lite mer kanske tycker ni? Finns inte så mycket itnressant att läsa i denna blogg precis. Jag vill inte förlora er(mina besökare) come back <3

Igår.. Vad gjorde jag igår.. Juste! Direkt efter skolan åkte jag till frisörsalongen i strand, där jag praktikserar. Jag tog bort mitt löshår, så nu är det gjort! Ännu mera pengar som går till spillo. Men vad skönt det känns att ha sitt egna hår igen. Kunna rycka och slita så mycket som jag vill! (staaackars hår..) Men men sen åkte jag hem och gjorde lite läxa, vad duktig jag är!

Idag(Tisdag) Träffade jag viktor efter skolan. Vi var mest ute och gick.. om jag tänker efter det var det enda vi gjorde, gick runt lite varsom. Men det var skönt, behövde den promenaden! Sen var sällskapet väldigt roligt också^^

Nu sitter jag här helt tomt.. inget att berätta.. inget .. nothing absolut nada! Hoppas det händer något riktigt intressant snart. Men sålänge får jag väl säga..

PussochKram

Kommentarer:
#1: Carro

Du uppdaterar på tok för lite! Titta på mig, hämta inspiration! Jag bloggar flera gånger om dagen! Hahah, det är bara för att jag inte har något liv! Hahaha!

2009-04-01 @ 17:54:27
#2: Mina

man kan skriva ett om dagen iaf ^^

2009-04-01 @ 20:02:05
#3: Mina

vad hade du för sorts löshår btw? ^^

2009-04-01 @ 20:17:37
#4: Alexandra

Jag hade slingor som man satte fast med keratinvax :) dom var inte så lyckat gjorda.. blev lite missnöjd faktiskt. Men man lär sig ju av sina misstag som sagt ;/

2009-04-01 @ 21:15:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: