Alexandra Micaela Rylander

2009-03-22
20:42:57

snabbinfo

Onsdags- yllde rasmus år han fick jätte fina rosa rosor av mig (a) och en bakisask av linda xD Sedan gick vi från centrum till rotvik för att möta sebbe, på vägen från sebbe gick vi till linda för att möta hennes syrra som följde med hem till sara. Från sara promenerade vi litegranna och var vid öringesjön eller något liknande. Det var lite kallt då på kvällen men tur att man har schysta kompisar som värmer en ;D Blev faktiskt klar med min reccention den dagen! Skit nöjd är jag så jag klappar mig själv på huvudet och säger "bra alex"

Torsdags- praktik

Fredags- En sån jävla rolig dag! Jag var med min lillesyrra först vid 3 ungefär så gick vi runt i stan, satt lite på donken och pratade. Sen åkte vi till tyresö och käkade tacos i centrum medans jennfier tog fish&chips. Rasmus kom förbi och då gick vi efter en stund till bussen, vid bussen möter vi på Linda som egentligen skulle kommit lite tidigare till sibylla i centrum(där vi käkade) men hon kom lagom till bussen skulle gå. Vi åkte till rotvik och mötte Sebbe, sen samma sak som i onsdags efter lite flumm framochtillbaka vid strand så gick vi till Sara. Hon verkade bli lika förvånad igen men följde gärna med ut. Vi gick till Carro sedan direkt efter åt och med lite övertalning följde hon med till bussen för att lämna av jenn vid norra sköndal(jenn=jennifer=min lillesyrra, om ni inte förstått det än asså) hon bor ju i hökaringen så vi följde med henne till norra sköndal där hon tänkte byta buss. Och vi åkte tillbaka till tyresö där vi flickor tog en varsin glass på statoil. Sen bar det av hem till mig där vi tittade lite på tevo och pratade. Sedan blev jag, rasmus och sara allt för trötta så vi skickade hem dom andra. Medans Sara och Rasmus sov över.






Lördags- Nästa dag spenderade jag hela dagen med Sara, det var jätte kul det med! Senare på kvällen efter massa foton och jätte god mat så tittade vi på en av mina absolut favoritfilmer! Twilight är bäst <3 Såklart började jag storböla och Saras lillasyster Ida blev nästan förskräckt när jag började gråta så mycketm för hon förstod inte varför jag grät..xD Sen fnittrade hon åt mig, haha. Gick och la mig rätt tidigt den kvällen pga att jag skulle jobba dagen därpå.




Söndags- Jag vaknade runt klockan 7 och var i församlingshemmet vid tyresö kyrka kl 9. Jag och Linda skulle jobba i cafe'et till klockan 14. Det gick väldigt bra! Viktor, Jens och Anden hjälpte också till.. haha roliga människor :D Sen kom vi därifrån vid kanske 15 och åkte hem till Linda och kollade på film. Sen fick jag skjuss hem av Emelie. Och snart så ska jag titta på chobits! Ni som gillar mangaserier rekomenderar den serien. Den är väldigt söt :)

PUSSOCHKRAM


Kommentarer:
#1: CCARLSSON

Hökarängen* haha

2009-03-24 @ 19:40:02
#2: jennifer larsén (:

hallå alexandra berätta om din hårförlängnign!! vart gjorde du den och hur mycket kostade det? jag vill ocksåååååå...

2009-03-27 @ 11:11:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: