Alexandra Micaela Rylander

2009-05-18
17:11:09

Måndag 18-05-09
Kom precis hem från plugget. Vilken dag.. Det var sista klipplektionen idag. Fick VG på min klippning, är fett nöjd ;D Men sedan skulle vi använda rakapparat, det var första gången för mig också då fick jag bara G- haha xD Anledningen var att jag inte hade rakat klart hela huvudet (var för lat, orkade inte) sedan att jag var lite för hårdhänt också (a) Haha så grabbar jag tänker inte raka av er håret än xD Då skulle ni se för heemska ut :D Just nu har jag precis ätit mellis. Så jag orkar inte äta middag nu än på ett tag xD Funderar på att kanske fortsätta med fakta uppsatsen om jag är pigg nog annars ska jag nog fortsätta lyssna på musik eller kolla på tevo ^^

Cya

pussochkram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: