Alexandra Micaela Rylander

2009-05-27
20:26:23

Onsdag 27-05-09
Nuu har jag precis kommit ut ur duschen och känner mig rejält trött! Det kan bero på att jag har varit ute med hundarna och gått o 2½timme idag x) Det var skönt ute i alla fall, soolen<3 Jag gick förbi lilla Carro också, hon skulle precis till stallet så sällskapade vi med varann :) Alltid lika roligt att träffa henne (a) Men ni kanske undrar hur det gick för mig och Jossan på svenskan? Det gick väl ärligt talat sådär för mig. Jag stammade lite och tittade mest ner i mina papper. Så jag hade ju direkt ingen ögonkontakt. Och jag vet inte om man ska ta det bra eller dåligt att dom inte ställde några frågor till oss x) Skitsamma glad att det är över! Jag tycker det gick bra för Jossan i alla fall ^^

Håller på att ladda kameran nu så att jag kan föra över bilder till datorn, för ni kommer väl ihåg att jag har skrivit att jag ska showa mina nya klänningar som jag köpte på gina?^^

Skriver nog ett inlägg senare, eller imorgon så ni får se mina fina kläder (a)

Pusselinuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: