Alexandra Micaela Rylander

2009-05-03
17:57:50

valborg m.m. ;)
Jag har inte uppdaterat min blogg sedan onsdagen har jag för mig. Jag har inte varit vid datorn något, så har inte haft tid. Menmen roliga dagar har det allt varit! På valborg var jag med Sara och hennes klass i älta. Det var helt nice, senare kom Linda, Tobbe och Calle också.. Men folket stack ganska snabbt satt jag, Sara, Linda, Tobbe och Calle stack skulle hem till Tyresö igen.. Bussarna hade slutat gått så vi gick från älta hem till tyresö. Men det var skönt med lite motion ;) Det var menat att vi skulle på fest i stan (någonstans?) för viktor sa att det var en.. Så vi stack först till Tyresö för att hämta Saras busskort och åkte sedan in till tc för att möta upp Mange (någon polare till linda).. Men sedan när vi väl var påväg till Viktor sade han att polisen hade kommit och festen var över :/ KNAS! Så vi stack hem till Linda istället.. Sen sov jag hos Sara..
I fredags var jag med Sara sen gick vi till stimmet för att träffa Carro, Robin och Kevin. Men dom stack väldigt tidigt. Då kom Sandra och vi gick hem till Carro för hon skulle käka. Sedan kom Tobbe och någon random (kommer inte ihåg vad han hette) Sen stack dom typ på en gång (wtf????) sen gick vi hem till Dennis där Viktor också var.(inte samma Viktor som jag nämnde tidigare) Jag och Sara gick sedan hem till henne runt 2. Dagen efter (lördag) bakade jag och Sara kladdkaka och gjorde chokladdoppade jordgubbar *muuuuums*!!! :D Åt en riktigt god middag och tittade sedan på film hela kvällen. Vi orkade verkligen inte ta ett steg utanför dörren. Så vi var hemma hela kvällen, riktigt skönt!

"Lite" info om vad jag har gjort. Bloggar senare

cya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: