Alexandra Micaela Rylander

2009-05-25
23:04:11

Visst är jag duktig
För en gångs skull har jag pluggat! Jag fortsatte plugga på min beatles uppsats. Jag tror (eller rättare sagt hoppas) att den blir lyckad :)

Idag fick jag IG på permanentprovet, att det ens kan gå så dåligt :/ Men men.. Lär mig väl med tiden. Fast fick VG på föningen så *fniss* ..  När jag kom hem tog jag en långpromenad med hundarna. Sedan gick jag och mamma till "Kaktuz" eller hur fan det stavas xD Fick kebab till middag *muums* :D Det var längesen jag och min mamma bara satt ner tillsammans och kollade på en bra film :) Vi hyrde "Bröllopsduellen" Jag har redan sett den, men ville se den igen + mamma hade ju inte sett den ^^ Vänskapen mellan dom 2 brudarna påminner mig väldigt mycket att jag saknar Linda :/..
Men nu är jag trött och ska lägga mig i sängen

Sovgott alla

Pusselinuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: