Alexandra Micaela Rylander

2009-11-15
18:38:36

Money money money must be funny in a rich mans world


Heeelt otroligt, satt nyss och räknade ut vad exakt jag har spenderat mina pengar på denna månad (genom kvitton) Summan är inte vacker.. 2150 kr! På vad kan man fråga sig? Bara småsaker som underkläder, presenter, biobiljetter, kläder och annat. Helt otroligt, sen finns det troligtvis kvitton som jag råkat slänga.. Vilket blir ännu mer pengar! Nästa månad måste jag vara lite mer sparsam! För snart är det jul. Hade jag haft en pojkvän vid detta läge skulle jag skämma bort honom med massa julklappar, visst är jag för gullig (a) Vill exempelvis rekomendera er pojkar (smaken är ju personlig självklart) Men jag tycker verkligen denna herrparfym luktar gudomligt! Säkert många som har den ;D



Är super taggad inför nästa helg, fest för Carro på fredagen och New Moon på lördagen! Kan det bli bättre?! Blir chokerad om det kan, vi får väl se.

Puss på er :)♥


Kommentarer:
#1: Carro

sv: Förlåt för att jag inte har svarat på dina kommentarer, men jag har inte orkat. Det är inte det att jag inte läser dom, för det gör jag, men jag har inte orkat formulera ett svar. Du har givetvis inte gjort något fel! Jag är sjukskriven pga utbrändhet och utmattningsdepression, så jag har inte orkat göra mycket alls dom senaste veckorna. Ta hand om digmed <3

2009-11-16 @ 13:38:55

SVAR: Tack snälla du för gratulationen :).

KRAM

2009-11-16 @ 18:52:37
#3: ddenize

SV. nejdå bebe :D ska vi bestämma nån dag då vi går ut och shoppar åt oss och julklappar?:D <3

2009-11-20 @ 17:16:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: