Alexandra Micaela Rylander

2009-11-20
20:19:55

Svinfanskap (låångt ifrån vardagen!)

Älskade blogg jag hade nästan glömt bort dig! Eller mer troligt att bloggen har glömt bort mig. Gissa vad lilla Alex har åkt på? Jo svininfluensan. Kommer ni ihåg mitt senaste inlägg att denna helg kunde inte bli bättre?! Om den inte blir bättre, självklart blir den då sämre än sämsta nivån man någonsin kan tänka sig. Jag är på bättringsvägen, vilket är otroligt härligt. Men tror ni inte planerna inför helgen blir inställda för mig? Johodå, inget firande för Carro och antagligen ingen New Moon i morgon.. Det är bara le och vara glad för att alla andra kommer hinna se den innan jag ens kommer få kunna andas frisk luft. Haha nej nu ska jag inte va sådär. Såklart man blir besviken när man har sett fram emot denna helg sååå länge. Men det finns fler helger att ta igen det. Filmen går ju faktiskt ingenstans, men gud vad ivrig jag är på att se den! Jag hoppas alla på Carros fest har det bra ikväll, det kommer säkert bli kick as :) Mina små flickor förtjänar de absolut bästa *fniss* Grattis i förskott Carro!

Känner att jag behöver sällskap, men tror ni någon vill vara nära en sjukling? Nej inte riktigt. Det är inte så många vid datorn heller just nu som direkt är sociala heller. Jaja jag får väl hitta på något, några förslag? Nej jag trodde väl det..

Puss och trevlig helg! ♥


Kommentarer:
#1: Fabian

Usch för att bli sjuk :/

Krya på dig :)

2009-11-21 @ 13:49:22
#2: denize

men lilla älsklingen, skulle jätte gärna va me dig, men nte om de smittas:O krya p dig! <3

2009-11-21 @ 15:43:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: