Alexandra Micaela Rylander

2009-11-03
19:14:45

Vinter närmar sig
Idag då har jag latat mig rätt så mycket på morgonen började inte förs 14 så.  Blev irreterad på mitt hår så det fick bli en vanlig hästsvans. Kände mig bara riktigt ruggig idag när jag gick utanför dörren. Det var kul att se Ari igen i alla fall. Haha han är den roligaste läraren vi har, går rakt på sak och är kickas bra ^^ Klippningen idag gick ut på att klippa det kortare fram och ha längden kvar i bak. Sen skulle vi gradera lite. Det roliga var att jag råkade köra layers (uppklippning)  i stället för graduation (gradering).. Så slutresultatet blev en uppklippning! Hahaha. Men Ari är så jefla skön så det han sa va "misstag lär man sig av (så saaant så sant) men det var en riktig snygg styling du hade gjort, det är ju ingen dum frisyr på det sättet! Fast det vart ju ingen gradering.." haha som vanligt tittade jag ner lite generat i marken och sa "nja kanske inte, förlåt"  Då skrattade han bara och blev asglad och sa " Skulle du kunna tänka dig att ha en sådan frisyr?" Jag ställer mig och glor på dockan sedan på honom "neej inte direkt va!" Ari suckar och säger "Nehepp.. Varför inte?" Jag svarar "eeh.. inte min stil. Heheeh" Det sista han säger "Äsch det är nästan ingen här inne som skulle tänka sig ha denna frisyr, tråkmånsar" Sen ler han och går. Hahah. Aja det är jätte kul med hans kommentarer och alltid så positiv men ändå riiiktigt rak på sak ^^ Ari gillas vi! Right Denize? :D Sen när jag kom hem tog jag ut hundarna på 1h promenad :D Det var ett tag sen, så det var skönt att få gå. Det är mysigare att gå ute nu när man kommer hem också för det är så mörkt ute, så ser man att det lyser i husen. Då får jag den här känslan som man får när det ligger snö på marken och det glittrar mot mörkret. Riktigt vintermysigt! Snart kanske snös kommer?

Anyway ska fortsätta lyssna på musik nu och sen kanske läsa vår svenska läxa.

Puss ♥

Kommentarer:
#1: ddenize

hahaha Ari is da shit:D haha!

ååh jag hatar igentligen vinter, kallt och snö. men gud så mysigt de skulle va nu me pojkvän, mys och så. fyfaan vad jag saknar! Fick den känslan när ja läsa ditt inlägg:O

2009-11-03 @ 21:38:23

Frågestund i min blogg :D

ställ gärna frågor

2009-11-03 @ 22:18:18
#3: LIENE

eller hur och tack så mycket:D

2009-11-04 @ 07:08:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: