Alexandra Micaela Rylander

2009-10-22
19:32:11

Duktig flicka
Idag kom vi fram till ett datum då vi 3 ska konfirmera oss! Jo den 6december, andra advent! Och ingen har konfirmerat sig i min familj sedan min mormor gjorde det, så är man duktig flicka eller är man duktig flicka? Ja jag en liten duktig flicka.


Och imorgon är det fredag! Hemma hos Denize blir dee! ^^ Och vi får se vilka som dyker upp där imorgon :D hihi. Pallar dock inte svenska lektionen. Vår fröken är så irreterande som man kan bli.. Det är bara lee och försöka göra det bästa av situationen. Sedan blir det shopping (lite iaf) med Denize och Sandra! På tal om svenska såå måste jag verkligen börja läsa dom där sidorna vi har till svenskaprovet den 5november eller när det nu var, någon gång i november i  alla fall. Det handlar om litteratur antiken, ni vet epik, Homeros, Odyséen och alla dom där sångerna och berättelserna. Det är försig intressant med historia och berättelserna :) Men jobbigt med prov.. Ska inte klaga egentligen vet att alla naturare exempelvis har ett helvete. Typ prov och läxor dag efter dag, eller är det inte så? Så är lite bortskämd på den fronten att vi får lite prov och inte så hemskt mycket läxor.

Jag ska duscha nu och sen krypa ner framför teven och äta.

Puss på er

Kommentarer:
#1: Anonym

FJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTIS KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÖÖÖÖK!

2009-10-22 @ 20:41:44
#2: Anonym

Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^ Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^ Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^ Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^ Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^ Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^ Fjoooortiiis krrööökkk sooom vanlit! ^^

2009-10-23 @ 07:40:21

SVAR: Hihi :) Jag är typ 1.61 cm :P hehe. dudå? kram!

2009-10-23 @ 18:28:38

Sv:

2009-10-23 @ 19:59:51
#5: LIENE

sv: vad tråkigt:/ men de kommer väl hit fler gånger:)

2009-10-23 @ 23:06:47
#6: Skona Mig

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2009-10-24 @ 00:07:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: