Alexandra Micaela Rylander

2009-10-14
13:25:26

Lunchrast
Sitter i tyresö centrums biblotek och äter lite. En macka och cola, det är bra lunch det! Idag har jag fått gjort mer än vanligt på salongen idag. Jag har schamponerat, färgat hår och fönat. Jag känner mig fortfarande ganska bortkommen och tillbaka dragen men det går nog över när jag har varit en stund på salongen. Jag får jobba bort min blygheten och bli lite mer framåt och positiv..

Det ska bli kul att komma hem för Mammi ska laga jätte god mat idag igen. Lövbiff med pommes och bearnes(hoppas jag!) Och det är en maträtt jag verkligen tycker om.

Min rast är snart slut om typ 35min, så tillbaka till salongen då och iakta när dom andra jobbar.

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: