Alexandra Micaela Rylander

2009-10-28
13:56:23

New Moon <3

Jag ryser i hela kroppen (på ett bra sätt) när jag tänker på att snart är det biopremiär på New Moon! Kommer bli helt till mig när Taylor Lautner kommer upp på biodukten. Det kan gå så långt att jag börjar rodna och piper till när han ler! Nej jag skämta bara.. Men han är ju seriöst sjukt het! Jag har läst ut boken föresten. Det slutade lite överraskande, men mer tänker jag inte säga. Jag undrar om New Moon kommer vara bättre än Twilight, eller om dom minst kommer vara lika bra! Vad tror ni?


Kommentar:
#1: Cajsa

Ett litet snabbt automeddelande!

Hejsan tjejen! hoppas att allt är bra med dig? förlåt att jag inte har varit så aktiv varken i mitt eget skrivande eller i läsandet. Skrivandet kommer nu att försöka förbättras i och med det kommer nog att läsandet medkomma. :)

Puss på dig och hoppas att du fortfarande hänger på! :)

xx Cajsa

2009-10-28 @ 15:05:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: