Alexandra Micaela Rylander

2009-10-21
19:18:24

Things I stil want!
 Min kjol som kommer från Gina Tricot är slut, egentligen för längesen men jag blir så less att jag inte köpte skiten!

Min fiinfina väska som jag ska köpa och denna ska minsann inte ta slut tills jag får tag i den!

 Mysiga uggs står också med på köpa-listan! Ska köpa mindre storlek än förra året som var alldeles för stora.. Finns lite överallt, i nästan alla affärer faktiskt, exempelt skopunkten och din sko

Mysig kofta som också är slut, fanns på Gina förr..


En nyyyy plattång, som inte är sönderbränd. Billigast på Åhlens!

Kommentarer:

fina saker :)

2009-10-21 @ 19:37:33
#2: Mimi ♥

Så mysiga Uggs! Ska själv köpa ett par nu te vintern har jag tänkt :D

2009-10-22 @ 23:58:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: