Alexandra Micaela Rylander

2009-09-14
16:21:11

Dom där ögonen
Vaknade vid klockan 10 idag jätte sköönt! Var väldigt seg idag när jag skulle kliva upp.. Jag valde en liten mer enkel "sofistikerad look" idag. Jag tog mitt rosa linne med matchande nagelack *fniss* och mina blåa jeans. Bara mascara och en enkel uppsättning med en liten söt klämma bak i huvudet. Sedan tog jag ut hunden och åkte iväg till skolan. Det finns en kille i min skola som har en väldigt hur ska man säga, hans ögon är väldigt tilltalande! Varje gång jag ser honom kan jag inte hjälpa att snegla lite på honom, busig jag är eller hur.  Vår första och enda lektion var bild, vi håller på och lära oss hur man skuggar olika former, eller jag förstår faktiskt inte riktigt vad det går ut på att vi ska lära oss när vi tecknar glasen och formarna. Men kul är det i alla fall! Efter det skulle Denize ha psykologi, det låter intressant faktiskt, låter på något sätt väldigt djupt och avancerat, men ni kan ju alltid fråga Denize vad hon tycker ;) http://ddenize.blogg.se
. Och Sandra hade engelska b, vilket min mamma tjatar på att hon tycker jag skulle valt det, för jag är ju sååå "duktig" på språk, mjo liten talang kanske jag har men jag är väldigt nöjd med mina inviduella val så det sa! Jag fick dessutom en kaka av Sandra, det fick inte ni (a) tack Sandra!

Jag skulle egentligen ha träffat Johnny efter skolan, men har ingen direkt ork så förlåt.

När jag kom hem tog jag ut hunden på en långpromenad, det är skönt att bara gå ut och gå och lyssna på musik. Ibland kan man gå i flera timmar, det är skönt.


Skrivs senare, tjaaabbadåå!

Kommentarer:
#1: Sandra

vaaarseegooood :D vaaren goood!? :D

2009-09-14 @ 17:47:22
#2: denize

AAAW reklan för mig oxå :D hihihihi SÅ ALLA, LÄS MIN SÖTA BLOGG :D hahaha!

Tack igen för headen, as söt och de fina blogg inlägget:) haha! Puss på dig <33

2009-09-14 @ 18:14:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: