Alexandra Micaela Rylander

2009-09-13
17:14:41

Fancy fancy!

I fredags fick vi sluta vid klockan 11 pga vi hade ingen svenska! Jag åkte hem och tog det lugnt efteråt senare fixade jag mig och mötte upp Sandris. Vi började med att åka till medborgarplatsen och åt på en tacoresturang vid sf-bion, ni vet? Det var super gott! Jag älskar nachotallrik det är ju en av mina favoriter. Efteråt gick vi till kungsträdgården och träffade några av Sandras kompisar, vi gjorde inte så mycket vi gick runt och satte oss slutligen på donken. Det var en riktigt bra kväll tyckte jag, även om inte Carro kunde följa med :/


Outfiten (inte världens bästa kamera)


Jag och Sandra skilldes åt för att åka hem och sova, men jag mötte upp Johnny för jag hade lovat att han skulle få sova hos mig (jobbig resa hem annars) Jag somnade med en gång.

Dagen efter skulle jag ju då träffa Pascal ^^ Vi möttes vid TC runt 16.00. Vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen, men vi gick och åt i alla fall, eller rättare sagt jag åt och han satt bara där och irreterade mig. Men då var ju allt som vanligt *fniss* Vi skulle se "The ugly truth" 18.30, ni måååste bara se den!! Killar som tjejer greppa tag i någon och åk med en gång! För jag skojjar inte, den är värd och se! Riktigt rolig "kärlekskomedi" Mycket skratt och liiiite snyftande kanske, vid ett tillfälle. Men mer säger jag inte! Vi gjorde inte så mycket efter bion, men det är alltid lika roligt med Pascals sällskap, vi pratade massor och skämtade en hel del, för det är sådana vi är. Fast sanningen är nog den att han driver och jag blir offret, haha!

Och nu idag så har jag bara legat i min sköna säng, drägglat framför idol med godis och cola! Jag gick till centrum och köpte nya numret av "Solo" Fanns en hel del sextips , mycket skvaller och nyheter om de stora bloggarna! Bland annat en intervjuv med söta Foki och 2 hela sidor med Kenza som, berättar hur hon tog sig från "en 16årig bloggare" till "mediedrottning" Riktigt intressant! Det var bara ett litet tips till er som ändå var påväg att köpa de senaste numren i magazinen.














Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: