Alexandra Micaela Rylander

2009-09-27
17:01:58

NEW MOON
Vem är det som längtar om det inte är jag?!
Jag
längtar så mycket till den 20november och ni kan lita på att jag ska gå på premiären på sergels torg!



 Så mysig bild!



Vad tror ni läsare, ni dom som inte läst boken/böckerna. Blir det Jacob och Bella, eller Edward och Bella. Själv så tycker jag att Bella och Edward alltid kommer vara just Bella och Edward ingen kan ta varderas plats! Forever :)



Dessutom en liten åsikt har jag på tungan. Jag har hört så många komentarer om hur många tycker Kristen Stewart (Bella Swan) är hur ful som helst. Men när man ser henne både "pinsamma" bilder från tidningar och redigerade bilder på internet, så är hon ju jätte söt! Jag tycker jätte mycket om hennes ansiktsform, näsan och ögonen. Jag ser inga fel alls på henne! Kan ni peka ut felen åt mig kanske?


Jaja ska nog kolla på Twilight senare sedan äta god glass med chokladsås (a) Det nya numret av tidningen "Solo" väntar också på att bli läst
Så vi hörs senare!
PussochKram


Kommentarer:
#1: MaryElle

jag tycker din header är störtskön :)

2009-09-27 @ 17:27:02
#2: denize

ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR :D

2009-09-27 @ 20:54:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: