Alexandra Micaela Rylander

2009-09-07
15:47:19

Sent inlägg
Heeej! Det var ett tag sedan nu. För dom som vill veta min helg var jätte bra och myspysig :) Jag var på Gålö med Robin och hans familj. Träffade lilla Thai där med, hon är gullig^^  Vi gjorde väl inte så mycket egentligen. Vi var ute och bara tog de allmänt lugnt. I fredags var jag på bio med Sandris, vi såg "the hangover" den är shiit rolig ;o Vi var skit heta ska ni veta ^^ Om man ska på bio med någon så är det Sandris, för jag trivs alltid i hennes sällskap! :)

Men idag så vaknade jag klockan 9.00 det var lite segt att gå upp, men på fötterna kom jag ändå.. Sminkade mig och det som jag brukar göra på morgonen. Det har inte vart så mycket bilder på sista tiden för Sara har min kamera. Men jag ska få tillbaka den väldigt snart faktiskt. Anyway vi hade bara 1 lektion idag som vi har varje måndag, nämligen bild. Det är riktigt roligt faktiskt, tycker jag ^^ Jag gillar att teckna. Jag slutade klockan 14.00 och har bara segat framför teven sedan jag kom hem. Snart ska jag träffa Sara och äta på donken (a) *tjocka mig liite* sedan ska jag iväg till Robin kväll och sova där för jag börjar inte förs 14.00 imorgon :D


Hörs av sen!
PussochKram

//Alex

Kommentarer:
#1: - H*

- like your header!

2009-09-07 @ 16:20:46
#2: denize

amen jag vet, hahn e såååå snygg och håret e rawr! LOVE IT! <3

2009-09-07 @ 17:44:59
#3: Carro

sv: HÅKAN SUGER, LASSE ÄGER! :D Hahahahah! <3<3

2009-09-08 @ 08:32:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: