Alexandra Micaela Rylander

2010-04-20
18:00:59

Det ska egentligen vara en bra rubrik här
Jag är hemma nu :) Var precis ute med hunden och det vart en liten promenad idag. Första lektionen idag var värdelös, vi skulle svara på några frågor i samhälle och jag fattar ju ingenting ens om vad frågorna var om typ, mesta dels var det nog politik x) Andra lektionen trodde jag att jag skulle få göra teoriprovet i smink som jag inte gjorde förra gången, för jag var inte där. Men tydligen inte, vi skulle bara sminka varandra idag. Så jag sminkade Denize och sen tvärtom.

Just nu äter jag middag och sen ska jag slänga mig i sängen och andas ut! :D Praktik imorn då, ohyes.. eller OHNO pallar inte praktik asso!

Sweet dreams (nu?)

Marilyn Manson - sweet dreams

Jag avskyr Marilyn Manson .. men den här låten är faktiskt grym!

Kommentarer:
#1: Anonym

sweet header :) gonatt!



http://www.faakies.blogg.se

http://www.faakies.blogg.se

2010-04-20 @ 23:47:22
#2: LIENE

sv: Ja söt och snygg:)

2010-04-21 @ 17:11:57

sv: ja eller hur är dom underbara :) de kommer från scorett !

2010-04-21 @ 17:47:11
#4: malin

vad tycker du om att blanda jeans och skinn? kolla in på bloggen om du inte förstår vad jag menar :)

2010-04-21 @ 18:33:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: