Alexandra Micaela Rylander

2010-04-21
18:44:32

Hihi ååå bebis!
Hej har egentligen inget att skriva idag :D Förutom igår, jag dog typ nästan! Säger hon fast det gjorde hon ju inte ;pPpPPp Hahaha nej men xD Denize helt random plötsligt ba "Är du efterbliven? - Nej.. Så är man Kevin Briffa!" hahah så jävla roligt xD Jag dog xD Haha och idag har jag gjort absolut ingenting på praktiken förutom att passat en bebis, och den var så underbart gullig! Ville sno med mig honom hem, Patrik hette han och han skrattade hela tiden och var så nyfiken på allting. Super söt verkligen, åååh gosigos säger jag bara! Och jag brukar avsky bebisar. Sen pratade jag och Paulina om (det är min handledare) att hon skall få testprova att ta 3 till hål i mina öron. För hon ska börja pierca öronen för dom som vill (kunder)  på salongen! Så det var najs, billigt och bra blir det :D


Hittade skit snygga jeans och tröja som jag tyckte om ! Vad tycker ni? :)


Allt från MODEKUNGEN! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: