Alexandra Micaela Rylander

2010-04-02
03:28:52

Nattinlägg
Denize väckte mig för typ 2timmar sedan när jag hade varit duktig och gått och lagt mig 22.30, hur skönt som helst var det ^^ Men jag sa åt henne att hon fick väcka mig om hon ville, och nu känner jag mig pigg igen! Men det kommer nog gå över snart :O

Det har varit en riktigt rolig dag idag, fick klippa skägg för första gången på en kund och det vart en del luringar bland lärare, massa april skämt eftersom det var första april idag :) Hahah jätte kul :D Men sen senare mot dagen, då orkade jag verkligen inte då hade vi långhår på dockor. Då gjorde jag allting så sakta det bara gick haha! 

Det dröjde inte länge förs jag verkligen var hemma och ställde mig i duschen med en gång. Precis efter kommer Kevin och inte länge efter det kom Denize :) Hahah Kevin lagade mat åt oss, gullig som han är ^^ Men schyyy säg det inte till någon, haha. Sen var han också tvungen att dra hem och äta. Nu senare är både Micke och Kevin här, vilket är trevligt :) Fast Kevin har fan somnat xD Kan se om jag kan väcka honom kanske :O 



Njut av erat lov sålänge nu! Justeee lov! :D  

Puss :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: