Alexandra Micaela Rylander

2010-04-19
17:10:10

run for it!
Idag hade vi prov i skolan och jag var såå oförberedd, hade ingen koll på någonting. Hade turen lite med mig att vi hade grupparbete på provet, ganska korkat sätt att göra prov på men fick i alla fall godkänt ;)

När jag kom hem gick jag direkt ut med hunden på en promenad, det är så skönt att vara ute i solen i love it :D Efter jag hade gått ut med hunden tog jag en promenad till solariumet och sen tillbaka igen. Jag känner mig så lycklig lottad egentligen, att jag kan springa, jogga och gå. Det finns ju många människor som inte kan det.. Så man ska verkligen inte ta det för givet, så rör på benen! :D Jag har precis ätit middag, kyckling och potatis med vitlökssmör! Muuuuums ^^ Ska duscha snart, sen ta det lugnt ^^

På fredag får jag pengar (eller nästa vecka)!! Jag ska shoppa massa kläder :D Jag älskar kläder och jag älskar att shoppa så det passar mig perfekt!

Ha en fortsatt solig dag idag då! ^^

Jätte bra låt, tycker ni ska höra den! Det är soundtracket till nya Sex and the city filmen som kommer ut i sommar!
Fergie - Labels or love


Juste en fråga, ni ska väl se den nya Sex and the city va!? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: