Alexandra Micaela Rylander

2010-08-22
19:44:53

Dagens mening till mig själv - sluta apa dig jävla gorilla!

Alla har väl ögonblick ibland, när man blir lite galen eller tokig på sig själv. Har ganska svårt att tro att någon människa älskar sig själv helt och hållet varje eviga dag, fullt ut. Jag är så trött på mig själv, jag blir nojjig för varje liten sak. Vad satan har jag fått det ifrån? Jag går och lägger energi på något som inte ens behövs lägga någon energi på. Jag förstör bara för mig själv, hur fan kan jag skärpa mig. För den lilla känslan sitter där i magen, där den inte ska sitta. Obekväm och obehaglig! Jag får sluta oroa mig så mycket, det är nästan som att jag har glömt bort hur man är positiv och tar det lugnt.


Kommentarer:
#1: C ♥

Låter jobbigt :/ Hopas det blir bättre!

2010-08-23 @ 17:31:38

har du haft en fin sommar sötnos?

kram

2010-08-23 @ 22:33:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: