Alexandra Micaela Rylander

2010-08-05
20:23:30

Lilllördag, dags för krogen!
Igår var jag på krogen för första gången, vi hamnade på Harry B James! Det var faktiskt riktigt trevligt ^^ Dom andra sa att det brukar vara roligare på andra ställen där man kan dansa osv, för denna musik är ju inte alltid så lätt att dansa till, men mig gjorde det ingenting. Upplevelsen var ju helt ny, det är ju inte sådan himla big deal att gå på krogen. Men det var socialt och väldigt trevligt :D Sedan tyckte jag faktiskt om musiken, även om man inte alltid hörde vad varandra sa ^^

Jag vart inte så hiiimla fotogenisk igår, men men detta får duga som outfit. Jag älskar det jag hade på mig, smyckena och allting, sminket vart också ganska lyckat (a)





En av mina favoritlåtar :D
12 Stones - Arms of a stranger

Kommentarer:
#1: Cajsa

god morgon! :D allt bra?

2010-08-06 @ 10:51:14

va fina bilder! inga dåliga ögon heller ;)

2010-08-10 @ 20:00:51
#3: Anonym

aww vad gulligt skrivet Alex! Glad jag blir =D

Och grattis till att du har fyllt 18! Ingen liten plutt längre ;)

Jag gillar Harrys, det är sköna människor där men musiken brukar vara på tok för hög för att man ska kunna prata.



vore kul å ses någon gång! kram

2010-08-16 @ 12:00:47
#4: Mimmmí

jag som skrev föregående :)

2010-08-16 @ 12:01:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: