Alexandra Micaela Rylander

2010-02-22
16:18:54

Bloggfixarn!! ;D
Idag har jag varit såååå duktig! :D Jag har fixat http://Ddenize.blogg.se! Och sedan har jag svarat klart på frågorna till uppgiften som vi har i samhälle! :) Snart måste jag bege mig till Älvsjömässan, eftersom det är obligatoriskt. Det vart ingen skola i dag heller, vi fick plugga hemma (alla dom som ville) dessutom var det omöjligt att ta sig fram med gröna och röda linjen i morse! Det vet ju ni alla som såg på nyheterna, haha.

Vi hörs när jag kommer hem!  

Kommentarer:
#1: jch

Tack Hoppas du får en bra kväll.

Kram

2010-02-22 @ 17:25:30
#2: Minnie

Hej! Vill du vara gästbloggare på www.minnies.se? Som gästbloggare får du egen inloggning, kategori och så får du gärna göra reklam för din egen blogg. Skulle vara roligt om du vill delta i utagningen :)



Kram Minnie

2010-02-22 @ 18:24:48
#3: ddenize

jätte fin design gjorde du, i like! :D <3

2010-02-23 @ 09:14:05
#4: Mïmmmí

haha nu bloggspammar jag dig här med kommentarer hehe ;)

Vad fint du hade fixat hennes blogg! Me like. Du kanske kan hjälpa mig med min blogg? Jag vill ha ny design...hehe. Om du vll och orkar nångång! puss å kram

2010-02-23 @ 20:48:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: